REOG  Reog kuwi salah sawijining pagelaran seni kang asale saka Jawa Timur,Ponorogo.Jawa TimurPonorogo  Reog kalebu budaya khas daerah sing ana sesambungane.

Slides:



Advertisements
Presentasi serupa
Oleh: Ary Kristiyani, M. Hum.
Advertisements

ISMIYA HADIYANA, Makna Filosofis Dalam Ritual Pengantin Jawa Di Rembang.
EMMY PUSPITASARI, Tokoh Utama dalam Cerkak Mancanegara Serenada Schubert Terjemahan Moechtar.
ANIS HARTUTI, Variasi Teknik Bertanya Guru Bahasa Jawa Dalam Pembelajaran Berbicara Di SMP Se-Kecamatan Wangon Kabupaten Banyumas.
IDHAM SAIFUL LATIF, Cerita Rakyat Santri Gudhig dari Purbalingga dalam Perspektif Naratologi.
SUCI ANGGARINI, Aspek Tokoh dan Penokohan dalam Kumpulan Cerkak Panggung Sandiwara Karya Daniel Tito dan Kesesuaiannya sebagai Bahan Ajar di.
WAHYU ARFINA WATI, Analisis Fungsi Pelaku dan Motif Cerita Dewi Sri.
RATIH KUMALASARI, Kumpulan Crita Cekak Banjire Wis Surut dalam Perspektif Naratologi.
RO' UFATUL KHABIB, Kohesi dan Koherensi Dalam Kumpulan Cerkak Panggung Sandiwara Karangan Daniel Tito.
RINA SEPTIANA, Gaya Bahasa dalam Cerbung Cintrong Traju Papat Karya Suparto Brata.
ANIK TANTINING, Aspek Konjungsi dalam Cerita Bersambung (Cerbung) Baskara Muncar pada Majalah Panjebar Semangat.
ELY SUSILOWATI, Tokoh Perempuan dalam Novel Singkar Karya Siti Aminah.
Budi pekerti Budi Pekerti mempunyai arti yang sangat jelas dan sederhana, yaitu :  Perbuatan( Pekerti) yang dilandasi atau dilahirkan oleh  Pikiran yang.
MEDIA PEMBELAJARAN BAHASA JAWA SMP 5 KUDUS.
Kesenian Jaran Kepang Sepanjang Pulau Jawa mulai dari Jawa Barat, Jawa Tengah, sampai Jawa Timur dikenal tari Jathilan sebagai tari tontonan barangan dengan.
Parikan By: Ludrukers.
IKASARI INDAH HIBRIDANI, Tindak Tutur Ilokusi Dalam Wacana Kolom Pak Rikan Di Koran Mingguan Diva.
Seni Budaya Musik Nusantara Jawa Tengah
PUJI NAWANGSARI, Perempuan Jawa dalam Novel Maskumambang Karya Naniek Pamuji.
DIANA EKA JAYANTI, Parikan Dalam Gendhing Tayub Blora.
PRIYO DRESTANTO PRIHANTORO, Peningkatan Menulis Kembali Cerita Wayang dengan Menggunakan Media Komik pada Siswa Kelas VII A SMP 3 Kebumen.
RIZKA MUNTASHOFILLAIL, Pola Bunyi dan Tipografi Geguritan R. Bambang Nursinggih Dalam Antologi Geguritan Aja Kok Ijoli Warisanku.
YULIANTI, Struktur Geguritan St. Iesmaniasita dalam Lintang-lintang Abyor dan Antologi Puisi Jawa Modern ( )
YF. ADVITA GALIH PRISTIYAN, Kesulitan Belajar Siswa Kelas VII Mata Pelajaran Bahasa Jawa (Studi Kasus Di SMP N 2 Magelang)
EKO WAHYU HIDAYAT, MAKNA SEMIOTIK BABAD DJALASUTRA.
NILA ERMA WIDYAWATI, Struktur Geguritan Wong Agung Gurit Punjul Rong Puluh Karya Budi Palopo.
KATWANG KALIKA SETO, Peningkatan Kemampuan Menuliskan Kembali Dongeng dengan Menggunakan Media Komik pada Siswa Kelas VII D SMP Negeri 4 Semarang.
HESTINA MEDIKASARI, Fakta Cerita Novel Remaja Bumerang Karya Ardini Pangastuti.
WIDIANA, Kelayakan Penyajian Materi Membaca Dalam Buku Teks Kulina Basa Jawa Jenjang SMP Terbitan Intan Pariwara.
ENI LESTARI, Kualitas Materi Kompetensi Membaca Dalam Buku Teks Remen Basa Jawi SD Kelas 3 Terbitan Erlangga Berdasarkan Standar Isi Mata Pelajaran.
WIWIT UJI SHARASWATI, Struktur Cerita Novel Kembang saka Persi Karya Soebagijo I.N.
PARAMITA MUTAQIENAH, Cerita Rakyat Ki Ageng Giring di Desa Gumelem Kabupaten Banjarnegara.
UMIANA NUR ROFIQOH, Diksi Dalam Dongeng Wacan Bocah Glanggang Remaja Pada Majalah Jawa Panjebar Semangat Tahun 2008.
IDA SETIYA NINGRUM, Peningkatan Keterampilan Mendengarkan Wacana Berbahasa Jawa Berbasis Konteks Sosiokultural pada Siswa Kelas X.3 SMA Islam.
EMA KURNIANINGRUM SUNI, Peningkatan Keterampilan Menulis Karangan Narasi Dengan Menggunakan Strategi ATM (Amati, Tiru, Modifikasi) Melalui Media.
SEPTARIA ENDAH MUMPUNIWATI, Penggunaan Bahasa Prokem dalam Komunikasi Bahasa Jawa Siswa SMP 1 Purbalingga.
RIZKI MAISAROH, Gaya Bahasa Dalam Cerbung Kenya Kebak Wewadi Karya Pakne Puri Di Majalah Panjebar Semangat.
LITA DWI ARIYANTI, Penerapan Langkah-langkah Perencanaan Kegiatan Remedial Bahasa Jawa di SMP Negeri 1 Gringsing Kabupaten Batang.
HANY USWATUN NISA, Kohesi dan Koherensi Antarkalimat Dalam Wacana Berita Di Majalah Panjebar Semangat.
NGASIYATI, Gaya Bahasa dalam Novel Dom Sumurup ing Banyu Karya Suparto Brata.
AMIN JATI WALUYO, Pembelajaran Bahasa Jawa Ragam Krama Pada Masyarakat Samin Di Dukuh Tambak Desa Sumber Kecamatan Kradenan Kabupaten Blora.
CRITA PENGALAMAN Selasa, 13 Juli 2012 ? CRITA PENGALAMAN Selasa, 13 Juli 2012 ? Karemane Simbah Setu sore Dimas lan Damar ditelpun simbah putrine, Dimas.
CRITA PENGALAMAN Selasa, 10 Agustus 2012 ? Nonton Pasar Malem Saben sasi Agustus ing lapangan desaku ana pasar malem. Aku seneng yen ana pasar malem amarga.
TUGAS BAHASA JAWA.
OMAH JOGLO
Oleh: M. Adib Misbachul Islam
PRONOMINA.
EMI HIDAYAH, Pengembangan Film Animasi Sebagai Media Pembelajaran Menyimak Cerita Rakyat Bagi Siswa Kelas V Sekolah Dasar.
Masmur 32 Kidung 10.
SINTAKSIS Bahasa Jawa Dosen : Harsono, S.S M.Hum
SINTAKSIS Bahasa Jawa Dosen : Harsono, S.S
Identitas Mahasiswa - NAMA : DIKA AGUNG MARLIANTO - NIM : PRODI : Pendidikan Bahasa, Sastra Indonesia, dan Daerah (Pendidikan Bahasa dan.
Masmur 27 Kidung 7.
Nama Anggota kelompok 1 Achmad Khamaluddin Aska Pratama (01) Istiqomatul Athiyyah (13) Mahartini Alvina Mawardi (15) Siti Khofifatul Khasanah (31)
ONTOLOGI Super naturalisme Naturalisme Monistik Dualistik Animisme
ANALISIS KONTEKSTUAL 1. Sejarah tari Ngeruai Kenemiak diangkat dari kebiasaan adat suku Dayak Kantu’ Kabupaten Kapuas Hulu Kalimantan Barat. Ruai yang.
MEDIA PEMBELAJARAN BAHASA JAWA
BAHASA JAWA bsjw KELAS X SEMESTER II. MAJAS ( GAYA BASA ) Majas tegese cara-carane manungsa migunakake basa, amrih gampang ditampa, endah, lan kepenak.
Aran anggota kelompok. Mo.... Stagen sih sing kaya apa? keiyehh.. Tak wehi ngerti keiyehh.. Tak wehi ngerti.
CERKAK KOMPETENSI DASAR: 4.3 Memahami cerita pendek berbahasa Jawa.
TEKS LISAN NJALUK KAWIGATEN.
PARIKAN LAN CANGKRIMAN
PARAGRAF DHEDUKTIF LAN INDUKTIF
PARIKAN.
Kurikulum 2013 Bahasa Jawa Kelas X SMA.
PUPUH POCUNG.  Serat anggitanipun KGPAA Mangkunegara IV  Ngandut piwulang luhur babagan paugeraning urip sesrawungan lan manembah mring Gusti  Wujude.
PAWARTA Dening: Angger Prakuntama, S.Pd
ANALISIS CERKAK KONTRAKAN DENING BISRI NURADI
Nanggapi pawarta Bisa wujud pratelan lisan utawi tulisan
KARONCE DENING: SAMROHTUN FAOZA
Transcript presentasi:

REOG  Reog kuwi salah sawijining pagelaran seni kang asale saka Jawa Timur,Ponorogo.Jawa TimurPonorogo  Reog kalebu budaya khas daerah sing ana sesambungane karo hal-hal mistis.

REOG Biasane dipentaske ing acara :  Manten  Khitanan  Dina Gedhe Nasional, kaya dina kamardikan, Maulid Nabi Muhammad SAW, lsp

FILOSOFI  Ing jaman mbiyen, reog dikenal kanthi istilah Singa Barongan. Tembung Reog asale saka tembung Riyoqun, artine Khusnul Khotimah sing nduweni makna sanadyan uripe akeh dosa, namung yen akhire sadar lan tobat marang sing Kuwasa, Surga dadi jaminane.  Gerakan – gerakan sing ana ing tarian reog nggambarake tindak – tanduk lan pangumbarane manungsa wiwit saka lair tekan mati. Reog mbiyen dimanfaaatke kanggo sarana ngumpulake rakyat lan dadi saluran komunikasi sing efektif kanggo panguwasa.

1. DADAK REYOG Topeng macan nglambangake tumindak ala lan bulu merak nglambangake kabecikan, saengga ngemu teges sapa salah seleh. Werna sing dominan ing kesenian reog yaiku ireng,putih,kuning,lan abang, nglambangake nafsu sing ana ing awake manungsa. 2. KENDANG Kendang nentokake alon cepete utawa iramane tari reog. Kendang unine ndang. ‘Ndang’ duwe makna awake dewe becike ndang donga lan syukur marang sing kuwasa. 3. KENONG. Kenong unine nang,nong,nung. ‘Nang’ tegese ana, ‘Ning’ tegese bening, ‘Nung’ tegese plong (sadar). Artine, manungsa kudu nduweni pikiran lan ati ingkang bening supaya isa mangerteni lan sadar menawa urip kuwi anugrahing Gusti ingkang Maha Kuwasa.

4. KETIPUNG Tembung Ketipung asale saka bahasa Kaifun sing tegese balesan. Kabeh tindak-tanduk manungsa ing donya iki bakal entuk balesan saka Gusti ing akhirat. Saengga kita kudu nglakokake tumindak becik. 5. KETHUK Kethuk unine ‘thuk’,tegese matuk utawa sarujuk. 6. GONG KEMPUL ‘Gong’ artine Agung. ‘Kempul’ artine kumpul. Sawise kempul ditabuh ping pindho, banjur disusul gong. Artine kabeh amal lan ibadahe manungsa ditujukake marang Gusti ingkang maha kuwasa. 7. SULING ‘Sulin’g tegese eling. Artine, eling menawa urip kuwi berkah saka Gusti Ingkang Maha Kuwasa, eling yen urip ing donya iki ora suwe, lan eling menawa kauripan sing kekal lan nyenengake bakal isa dilakoni kanthi amal lan ibadah.

PESAN MORAL  Reog nduweni pesan moral supaya kita becike syukur marang sing kuwasa amarga berkah sing dilimpahake kanggo manungsa ing donya, awakedewe kudu becike uga ora gampang nyerah kaya reog sing kuat. Saka segi karakter, tari reog ngemu unsur kasampurnaan. Artine, urip kuwi ora sempurna, nanging kita kudu nyoba supaya awake dewe dadi luwih becik.